Twinkeltoorts

Korte omschrijving
Bruikbare twinkeltoortsen

Categorie
Interactie

Doelgroep
Iedereen

Ontstaan
Ik zag na de models update staff met twinkeltoortsen rondlopen. De paaltjes zag ik staan voor de twinkeltoortsen. En ik dacht waarom kunnen wij dit niet?

Het idee
Je kan twinkeltoortsen verkrijgen bij een souvenirshop in het park. Deze kan je dan gebruiken bij een paaltje ergens in het park. Er gebeurt dan iets.

Hi Tommaso,

Hier word ik vrolijk van! Dit lijkt mij ook een superleuke toevoeging. Wat zou je ongeveer over hebben aan in-game waarde voor zo’n toorts?

Groetjes,
Leroy

Hoi Leroy,

De toortsen zou je dan eenmaal kunnen verkrijgen bij de ingang. De toorts kan je gebruiken bij de paaltjes die ook in de Efteling staan. Er begint dan een effect of korte animatie.

Groetjes,
Tommaso

1 Like

Je kan natuurlijk ook het sterretje van het tovermenu vervangen voor de twinkeltoorts

1 Like

Kan, maar het lijkt me leuker als de twinkeltoorts bruikbaar kan zijn net zoals in de Efteling

1 Like

Wat dacht je van dat je m krijgt na een ride in t paleis

1 Like

Hii Tomasso!!!

Ik zou dit een leuke toevoeging vinden, alleen zou je het dan niet leuker vinden als je het met coins kunt kopen? (mijn.sprookjescraft.nl) Dan kunnen ze veel meer items te koop stellen, en wij kunnen die items weer sparen!

Groetjes,

Casff40

SprookjesCraft is een geregistreerde merknaam en onderdeel van Pixelite en staat ingeschreven bij de Kamer van Koophandel onder het nummer: 62692615.