Skulls van Medewerker

Korte omschrijving
Skulls voor medewerkers wordt dat binnenkort mogelijk?

Categorie
Interactie

Doelgroep
Alleen voor Medewerkers

Ontstaan
Een vriend van mij vroeg of hij mij skull kon krijgen ik zij dat het nog niet kon dus kwam er iets op in mij hoofd waarom zet ik het niet in de Ideeënbus!

Het idee
Mijn idee was om skulls verkrijgbaar te maken voor Medewerkers dus dat iedereen straks kan vragen om een skull van een medewerker (wat nu alleen nog voor staff beschikbaar is!

Dit was mijn Idee en ik hoop dat jullie er na gaan kijken om het mogelijk te maken! Stemmen iedereen he?
Met Vriendelijke Groet . Jeroen Bos A.K.A JeroenPlayZz :grinning:

Hallo,

Ik stem niet in met deze stelling, het vragen van skulls is iets wat door de bezoekers & medewerkers zelf bedacht is, dit is nooit de bedoeling geweest, ook is al vaak te merken als je met verschillende stafleden in een discord spraakkanaal zit, dat dit voor de nodige irritaties zorgt, we zouden juist van het vragen om skulls af moeten, en het niet gaan supporten.

Groetjes,
Bram

2 Likes

Ik begrijp dat het voor irritaties zorgt, maar als staf (vind ik), moet je wel ergens tegen kunne. Je bent niet voor niets een staflid.

Daarnaast vind ik het niet nodig om skulls van medewerkers te kunnen krijgen, aangezien IEDEREEN dan met tientallen skulls rondloopt. Een aantal is leuk maar niet teveel.

groetjes,
Merijn

SprookjesCraft is een geregistreerde merknaam en onderdeel van Pixelite en staat ingeschreven bij de Kamer van Koophandel onder het nummer: 62692615.