Sinterklaas in SprookjesCraft

Zie ginds komt de stoomboot, uit Spanje weer aan… ik kan niet rijmen, dus laat het lekker gaan. Ook dit jaar heeft de goedheiligman ons beloofd om weer een bezoekje te brengen aan het park om jullie schoentje te vullen. De pieten zijn de afgelopen weken druk bezig geweest met het selecteren en inpakken van de leukste schoencadeautjes. Kom jij ook je schoentje zetten?

(Tekst gaat verder onder de foto.)

:gift: Andere opzet
Dit jaar hebben wij gekozen voor een andere opzet van het schoentje zetten. Je kan namelijk in ieder rijk je schoentje laten vullen. We hebben de Sint en zijn pieten voorzien van voldoende parkplattegronden, zodat ze precies weten waar ze moeten zijn. De schoentjes kunnen dit jaar worden gezet op de volgende locaties:

Marerijk: Op het grasveld naast Station Marerijk
Reizenrijk: Op het plein voor Carnaval Festival
Anderrijk: Op het plein achter het Spookslot
Ruigrijk: Op het plein naast de Oude Tuffer

Op onderstaand plein kunnen alleen Medewerkers een schoentje zetten:
Fantasierijk: Op het plein naast Symbolica

Sint en zijn pieten hebben, naast hun grote voorraad ‘normale’ schoencadeautjes, ook cadeautjes gemaakt die passen bij het rijk waarin je je schoentje hebt gezet.

(Tekst gaat verder onder de foto.)

:date: Wanneer komt de Sint langs?
Sinterklaas en zijn pieten hebben ons laten weten om op de volgende data langs te komen:

• Zaterdag 23 november
  • Dinsdag 26 november
  • Vrijdag 29 november
  • Zondag 1 december
  • Woensdag 4 december

Je kan op deze dagen tot 22:00 uur je schoentje zetten, daarna kan je hem de volgende dag na 09.00 uur weer legen! Je kan je schoentje legen tot het einde van de dag vóór de eerstvolgende dag dat je weer je schoentje kan zetten.

:athletic_shoe: Hoe zet ik mijn schoen?
Bezoek het rijk waar jij je schoentje wil zetten en ga naar de schoenzetlocatie. Hier staan kisten die je met een rechtermuisklik kan claimen. Als dit is gelukt, heb je jouw schoentje gezet! Je kan per schoenzetavond één keer je schoentje zetten. 's Nachts komt de Sint langs om je schoentje te vullen, die je de volgende dag weer kan legen door met je rechtermuisknop op jouw schoentje te klikken.

Wat leuk! Ik kom zeker op een van deze dagen langs!

Gr. Xian (aka. XianSpeelt/XianGamed/XianTypt)

1 Like

Daar komen de leuke cadeutjes weer :heart:

SprookjesCraft is een geregistreerde merknaam en onderdeel van Pixelite en staat ingeschreven bij de Kamer van Koophandel onder het nummer: 62692615.