Rewards attracties

Korte omschrijving
Rewards na het bezoeken van een attractie

Categorie
Attractie

Doelgroep
Iedereen

Ontstaan
Ik werd geïnspireerd omdat er een topic was over de twinkeltoorts en er gevraagd werd hoe je die moet krijgen.

Het idee
Na het bezoeken van een attractie krijg je een éénmalige reward! Dit is een model item. Bijvoorbeeld bij Symbolica de magische toorts. Of bij de baron een goudstaaf. Of bij de vogelrok een veer! Als je medewerker bent krijg je hem ook nog is enchanted! Zo ontdekken mensen nog meer en heb je een rede om overal een X in te gaan! Je kan ook trots zijn op je collectibles. Maybe kun je ze ook in events verwerken!

Hopelijk is dit een leuk idee!!

Hey! Super goed idee dit. Hopelijk wordt dit een echt idee

1 Like

Sidenote) ofc. Is het ook leuk dat je als medewerker iets extra’s krijgt. Extra rede om t te kopen en natuurlijk val je meer op!

Hi @JermoMetGames,

Gaaf idee! Alleen hebben wij best veel attracties in het park, als je overal wat zou krijgen raakt je inventory wel erg snel vol. Heb je hier misschien ook een oplossing voor bedacht? Ben benieuwd!

Groetjes,
Leroy

1 Like

Goed punt. Je zou kunnen kijken of je een rygzak item kan hebben die je enderchest opwnt voor meer inventory space.

Misschien dat je een menu kan hebben waar je het item kan selecteren die je vast wilt houden. Je bekijkt je rewards via het tovermenu en kiest een item die op een vaste plek komt in je inventory. Je kan het item in je inventory niet verplaatsen. Als je een ander item pakt vervangt hij het huidige item. Als je een attractie hebt bereden, komt hij als unlocked in je reward menu zodat je hem kan kiezen.
Je kan dan ook de boekjes van het sprookjesboek toevoegen. Zodat je het sprookje kan lezen en niet je inventory vol zit met alle boekjes zoals dat voorheen altijd was.

Misschien is de tweede een optie? Het is wel wat werk maar ik ben ervan overtuigd dat dit plugintechnisch mogelijk is. :blush:

1 Like

Hi @JermoMetGames,

Oeh, dat klinkt tof zo! Ik denk dat ons development-team daar wel wat voor kan bedenken!
Heel veel bedankt voor het meedenken en de goede suggesties!

Groetjes,
Leroy

SprookjesCraft is een geregistreerde merknaam en onderdeel van Pixelite en staat ingeschreven bij de Kamer van Koophandel onder het nummer: 62692615.