Openen van attrakties

Korte omschrijving
Openen van alle attrakties.

Categorie
Attractie

Doelgroep
Medewerkers

Ontstaan
Ik vind het leuk om attrakties te bedienen. en toe bedacht ik, waarom kunnen wij attrakties zoals droomvlucht en pirana niet besturen.

Het idee
Mijn idee is om letterlijk alle attrakties op een bepaalde manier te kunnen laten besturen door medewerkers.

Leuk idee! Alleen ik denk dat droomvlucht niet mogelijk is doordat het automatisch gaat en er dus geen medewerker nodig is.

Dat sommige dingen automatisch gaan heb je gelijk in. Maar soms zijn zulke attracties wel open maar is de power uit. Dat medewerkers dan dus in iedergeval toegang hebben om de power daar aan te zetten zodat de staff niet helemaal hoeft te komen om dat te fixen.

1 Like

Ik denk dat er ook een reden is waarom bepaalde attractieā€™s automatisch zijn.

Dit idee heeft zijn voordelen maar ook zijn nadelen.
Het voordeel is dat alle atracties open kunnen.
Maar het nadeel is dat als er geen medewerkers online zijn dat er dan ook echt NIKS te doen is in het park.

Het is dus het handigste om een paar atracties automatisch te laten besturen.

Hi!

Op zich een goed idee en zeker iets waar wij naar kijken.
Het is echter wel zo, wat anderen hier ook zeggen, dat we graag ten alle tijden een aantal attracties open willen hebben voor het geval er geen medewerker of staflid online is.
Een mogelijkheid om te switchen van automatisch naar manueel is iets wat een optie kan zijn en wat zeker ook intern besproken wordt.

Groetjes,
Leroy

ja snap ik helemaal dat er attracties open moeten zijn zonder staff of medewerker. maar soms zijn er ook probleempjes zoals dat de power niet aan staat. dan zou het dus erg handig zijn wanneer een medewerker naar binnen kan om de power aan te zetten.want op dit moment kunnen we niet bij alle attracties naar binnen en moet er op een stafflid gewacht worden om dat te komen fixen.

1 Like

Sorry dat ik zo laat reageer maar dit is exact waar ik dus tegenaan loop in de server. Vroeger waren (zover ik weet dan) de automatische attracties een stuk gevoeliger voor storingen, maar nu zit er enkel een bordje power in de besturingsruimtes. Lijkt me sterk dat dat ene bordje grootste storingen zou kunnen veroorzaken.

SprookjesCraft is een geregistreerde merknaam en onderdeel van Pixelite en staat ingeschreven bij de Kamer van Koophandel onder het nummer: 62692615.