Onride muziek Joris en de Draak

Korte omschrijving
Onride muziek in Joris en de Draak

Categorie
Attractie

Doelgroep
Voor iedereen

Ontstaan
Ik vind dat Joris en de Draak saai begint te worden op SprookjesCraft, en mischien is het een goed idee om met muziek de rit wat spannender te maken. In het echt hoor je ook op de lifthill muziek en dat voegt ook wel wat toe.

Het idee
Muziek tijdens de rit om de rit spannender te maken, ik heb zelf een video geedit met hoe het zou kunnen zijn: https://drive.google.com/open?id=1wel0VG1ZDU8bHvMgqS9uae6mpksof7kr

Je zou ook andere muziek kunnen gebruiken of alleen de lifthill muziek toevoegen,

Hii D1ALGA,

Ik zou dat idd een goed plan vinden, de jedd begint inderdaad steeds saaier te worden en daar moet iets aan gedaan worden.
Misschien kunnen ze inderdaad de muziek en effecten tijdens de rit toevoegen! (vlammen uit de draak en water uit die spuit)

Groetjes,
Casff40

Hoi D1ALGA,

Muziek is inderdaad nodig.

Groetjes,

Merijn

Hiephoi! :tada:

@D1ALGA je idee is gerealiseerd met de introductie van ons nieuwe SC Connect. Er is gekozen om alleen muziek op de lifthill te plaatsen omdat daar in het echt ook muziek afgespeeld wordt.

SprookjesCraft is een geregistreerde merknaam en onderdeel van Pixelite en staat ingeschreven bij de Kamer van Koophandel onder het nummer: 62692615.