Nieuwe vacature Gastenservice

Deze vacature is helaas gesloten. We zijn druk bezig met het verwerken van alle sollicitaties.

Wil JIJ een Staflid worden? …nee? Oh, klik dan vooral weg. :worried:

Oh, toch wel? :eyes: Nou, dan ben je op het JUISTE ADRES! We zoeken naar een aantal nieuwe Stafleden die de rol van Gastenservice op zich zullen nemen. Denk hierbij aan de moderatie van de chat op onze servers, het beantwoorden van tickets, live chats en telefoongesprekken die binnenkomen bij onze helpdesk. :grey_question: Ook hoort hierbij het helpen van de bezoekers en Medewerkers op verschillende platformen met hun vragen en problemen. :tim:

Op Sollicitatieformulier Gastenservice staat een vragenlijst. :bookmark_tabs: Met deze vragenlijst kunnen wij een kleine voorselectie maken, waarmee we kijken of je geschikt bent om voor SprookjesCraft te werken. Vul de vragenlijst zo eerlijk mogelijk in, wij kunnen dan namelijk zo goed mogelijk inschatten hoe goed je bent als Staflid. :writing_hand: Mocht je geschikt zijn om voor SprookjesCraft te werken, dan mailen we je binnen tien werkdagen om je uit te nodigen voor een gesprek op onze Discord server. :speaking_head:

Succes! :sparkles:

6 Likes

Ik heb een vraag mijn naam in discors is moeilijk te schrijven (mijn dc naam timopi2 || gamer) maar dan andere letter type

1 Like

@timopi2,
Wanneer we je sollicitatie in behandeling nemen, ontvang je van ons een e-mail. Als we je uitnodigen voor een gesprek dan zal dat ook in de e-mail staan.

1 Like

Hey! Ik heb 2 vragen over het solliciteren:

1. Moet je persé kunnen praten als je in het vervolggesprek zit of mag je ook gewoon chatten?

2. Als je een stafflid bent, moet je dan ook telefoongesprekken doen of is dat niet verplicht?

1 Like

Als je niet door bent krijg je dan ook een mailtje?

1 Like

Beste Sprookjescraft, ik heb gesolliciteerd alleen ik weet niet of ik perongeluk een spelfout in mijn email heb gedaan. Zo wel mijn naam is Emma [achternaam] op de vacature en goede email indien er een spelfout in zat is [e-mailadres]

1 Like

Ons team doet veel op Discord. Denk aan overleggen en werken. Daarom vinden we het belangrijk dat het toekomstige Staflid, naast chatten, ook mee kan praten. Het vervolggesprek zal daarom op Discord zijn en het is belangrijk dat je kan praten.

We proberen onze klantenservice te verbeteren. Daar valt telefonisch support ook onder. Het verdient de voorkeur dat Stafleden die voor deze rol worden aangenomen ook bereid zijn om de telefoon op te nemen.

Wanneer we je willen uitnodigen voor een gesprek dan zal dit binnen tien dagen per mail gebeuren. We proberen iedereen terug te mailen, maar dat gaat niet binnen deze tien dagen. We willen een keuze maken uit de kandidaten die we hebben. Soms duurt dat even.

Ik heb je gegevens erbij gezet!

1 Like

Bedankt! voor de reactie!

2 Likes

Hoi hoi,

Ik had ook een vraag of dat mijn E-mail adres klopt, want ik ben er niet zeker van dat ik het goed heb gespeld.

Groetjes,

Daaniegames

1 Like

Ik heb gesolliciteerd :open_mouth:
Nu afwachten :timer_clock:
Spannend :crazy_face:

1 Like

Ik heb ook gesolliciteerd

Nu afwachten hoop dat ik word aangenomen, kan niet wachten

Krijg je ook wat te horen als je bent afgewezen?

Jammer net te laat… Had ik een paar dagen geleden nou maar tijd gehad ervoor… :sob:

SprookjesCraft is een geregistreerde merknaam en onderdeel van Pixelite en staat ingeschreven bij de Kamer van Koophandel onder het nummer: 62692615.