Medewerker+ permissies

Korte omschrijving
Medewerker+ ranks meer permissies geven ivm onderscheid andere ranks.

Categorie
Permissies

Doelgroep
Spelers met de Medewerker+ rank

Ontstaan
Het idee cirkelde al wat langer in mijn hoofd, maar met de terugkomst van oneindig Medewerker, is de Medewerker+ rank inprincipe hetzelfde, en houd het niets meer in, en ik denk dat mensen met de Mederwerker+ rank een goede hulp kunnen vormen voor het stafteam.

Het idee
Het idee is om spelers met de Medewerker+ rank wat meer permissies te geven, dit omdat er bijvoorbeeld vaak genoeg bezoekers en of medewerkers om hulp vragen, bijvoorbeeld als een bezoeker vast zit, het mogelijk is voor Medewerker+, deze bezoeker weg te tpen, of dat Medewerker+ ook enige vormen van chatmoderatie kunnen toepassen, dit om de rank toch wat meer af te zonderen van de reguliere Medewerker rank. Ik denk dat het grootste bezwaar hier tegen is, dat mensen bang zijn dat Medewerker+ ranks hier misbruik van gaan maken, echter wil ik er wel opwijzen, dat mensen met deze rank wat meer ervaren zijn, en ookal wat langer bij SC betrokken zijn, en daarmee de meeste wel te vertrouwen zijn.

Ik denk dat dit idee best wel zou kunnen werken, gezien dat minecraft in de fase van het opnieuw populair worden zit. Er zou een kans zijn dat er meer bezoekers komen en er dus meer problemen worden ondervonden die soms niet kunnen gehandeld worden als er geen staff leden zijn. Toenertijd iedereen nog in de eftelingcraft shop met een credit card moest betalen, moest degene die de rank kocht, zelf een credit card moeten bezitten om het te kunnen betalen, dus de meeste medewerkers+ kunnen 17+ zijn. Waar de gedachtengang van diegene meer volwassen is geworden, en zoals Bram al zei dat ze meer kennis hebben over sprookjescraft/eftelingcraft/efteling-craft.

1 Like

Als je het zo wilt gaan doen kan je beter medewerker+ gwn als een staffrank zien en niet iets wat je in de shop kan kopen. Je kan er dus voor sollicitteren. zie het als een soort helper rank.
Lijkt me ook wel oneerlijk dat omdat mensen ooit veel jaren terug een medewerker rank kochten nu meer permissies krijgen terwijl misschien andere mensen zonder medewerker+ ook heel graag de staff willen helpen door het park leuk en gezelig te houden.

was ik vergeten te zeggen maar om dan hierop te kunnen solliciteren moet je bijvā€¦ al bepaalde tijd gwn medewerker zijn geweest en je moet een bepaalde leeftijd hebben bijv.

Hai,

Medewerker+ is al niet in de webwinkel te verkrijgen, het is een rank van langere tijd geleden, echter is het zo, dat deze rank alleen in bezit is van ex-stafleden, en mensen die bewezen hebben langer loyaal te zijn aan SprookjesCraft, het idee is dan ook om dit aan een selectief groepje Medewerkers te geven, wat nog actief is, het is niet oneerlijk tegenover andere Medewerkers, dit omdat Medewerker+ al langer in bezit is, en ook al meer bij SprookjesCraft betrokken is.

Groetjes,
Bram

Hai,

Het idee is dus ook niet om er op te kunnen solliciteren, maar het alleen aan de groep Medewerker+ te geven, die deze rank al voor bepaalde tijd heeft.

Groetjes,
Bram

Hai,

Bedankt voor je support!

Groetjes,
Bram

Hoi Bram,

Bedankt voor je idee! We vinden ook dat Medewerker+ meer functies zou moeten hebben dan een normale Medewerker.
Echter, het modereren van de chat is een taak die weggelegd is voor onze Stafleden. Niet alleen om misbruik tegen te gaan, maar ook om verwarring te voorkomen. Toch vind ik dat we moeten kijken naar een reportsysteem zodat alle bezoekers en Medewerkers spelers kunnen aangeven die onze regels overtreden.

Heb je nog andere ideeƫn waarmee we de Medewerker+ rang exclusiever kunnen maken dan de reguliere Medewerkerrang?

Hoi Edwin,

Jazeker heb ik dat! Vroeger was t zo, dat Medewerker+, ook na sluitingstijd het park in kon, echter staan ze niet meer op de whitelist, dit zou echter wel een leuke toevoeging zijn.

Groetjes,
Bram

SprookjesCraft is een geregistreerde merknaam en onderdeel van Pixelite en staat ingeschreven bij de Kamer van Koophandel onder het nummer: 62692615.