Levelsysteem voor Medewerkers

Korte omschrijving
Levelsysteem voor Medewerkers om attracties uitdagender te maken.

Categorie
Attracties

Doelgroep
Medewerkers

Ontstaan
Had al zo’n idee, toen vertelde een stafflid zowat precies hetzelfde idee. Ik dacht: ik moet dit voortzetten.

Het idee
Medewerkers kunnen door het besturen van attracties punten krijgen en na een tijdje “level up” gaan. Bij bepaalde levels kan je dan moeilijkere attracties besturen. Dan moeten sommige attracties dan ook moeilijker worden.

Hai,

Ontzettend leuk idee, ik denk echter wel dat dit voor veel kritiek kan zorgen, omdat de mensen die Medewerker kopen, er vanuit gaan dat ze alles kunnen besturen. We ervaren nu al kritiek op het feit dat ervoor een attractie zoals bijvoorbeeld Baron training vereist is. Ik denk dat dit systeem niet echt gewaardeerd zal worden, en zeker niet door de nieuwe Medewerkers.

• Bram (Vosjes)
1 Like

Hoi Vosjes,

Daar heb je inderdaad een punt. Voor actieve spelers kan dit systeem heel leuk zijn, maar vooral nieuwe medewerkers willen graag direct de baron etc doen. Voor wat oudere spelers kan het ook rot zijn omdat ze dan opnieuw moeten beginnen. Ik ga nu eigenlijk tegen mezelf in. Ik vind het dus een heel goed idee, maar ook een heel slecht idee. Misschien kunnen ze dan de baron enzo makkelijk maken.
Want veel nieuwe medewerkers willen die het eerst besturen.

• Tommaso (tostiman)
1 Like

Leuk idee alleen niet echt handig dat als iemand een achtbaan open wilt als bezoeker dat er dan alleen lvl 1 medewerkers zijn

1 Like

Hi Tommaso,

Ik vind een levelsysteem opzich een goed idee, wat er in de discussie onder je idee gezegd wordt ben ik het wel mee eens. Dit wil echter niet zeggen dat een levelsysteem een slecht idee is, want hierdoor blijft spelen op SprookjesCraft wel interessant. Heb je misschien suggesties voor andere ‘rewards’ bij het halen van een level? Ik ben erg benieuwd!

Groetjes,
Leroy

Hoi Leroy,

Misschien zouden medewerkers dan bepaalde items krijgen. Bij elk level krijg je dan een item gekoppeld aan dat level.

Groetjes,
Tommaso

Hi Tommaso,

Klinkt leuk! Maar ik denk dat alleen een item niet voldoende is om echt je best te gaan doen voor het halen van een volgend level. Had je nog meer suggesties?

Groetjes,
Leroy

Hoi Leroy,

Ik kan geen andere ideeën bedenken. Alleen dat ze iets van een beloning of extra functie krijgen.

Groetjes,
Tommaso

SprookjesCraft is een geregistreerde merknaam en onderdeel van Pixelite en staat ingeschreven bij de Kamer van Koophandel onder het nummer: 62692615.