Key-Shortcuts om attracties te besturen

Korte omschrijving
Geef medewerkers de mogelijkheid attracties te besturen middels keyboard shortcuts.

Categorie
Attractie

Doelgroep
Medewerkers

Ontstaan
Ik heb zelf een paar weken geleden een achtbaan controller panel gemaakt, hier zitten echte knoppen, een sleutel en een noodstop op. Ik zie dat bij veel simulators het niet erg realistisch is (bijvoorbeeld 2D van bovenaf, ridesims). Het leek mij erg leuk om dit met efteling attracties te doen.

Het idee
Middels key-binds die je zelf kan instellen met chat commands kun je attracties besturen als je in een radius van __ blokken bij een sign vandaan staat of als je op een stoel zit (ride operator seat). Veel van dit soort panels kun je instellen dat ze op een bepaalde knop drukken.

Ik snap dat weinig mensen zo’n panel hebben, maar voor de mensen die er eentje hebben kan dit erg leuk zijn en het zou eventueel ook nieuwe medewerkers aantrekken wat het weer een deel marketing maakt. Ik hoop dat dit word besproken met de programmeurs in het development team.

SprookjesCraft is een geregistreerde merknaam en onderdeel van Pixelite en staat ingeschreven bij de Kamer van Koophandel onder het nummer: 62692615.