Interactieve plattegrond

Korte omschrijving
Een interactieve plattegrond waar mensen de hele map kunnen zien en kunnen zien waar ze zijn op dat moment.

Categorie
Server

Doelgroep
Alle spelers

Ontstaan
Ik zocht naar een plattegrond van de server maar ik kon niks vinden. Het leek me leuk om te weten waar ik loop en hoe de map eruit ziet.

Het idee
Dat je in mijn sprookjescraft een optie hebt om de kaart van de server te zien. Op die kaart van je dan ook zien waar je op dat moment loopt en bij welke attracties je in de buurt bent. Ook kan je dan zien waar je naartoe kan lopen.

Hopelijk vinden jullie dit een goed idee en wordt dit misschien echt een functie voor de server

Hi Vlame,

Wat een leuk idee zeg! Misschien is het gaaf om naast de locatie van spelers ook tags te zien bij attracties en horecalocaties? Als je op die tag klikt krijg je extra informatie en een knop om te warpen bijvoorbeeld. Wat vind jij hier van?

Groetjes,
Leroy

3 Likes

Hey Leroy! Dat is ook een goed idee ervoor. En dan voor die informatie ook of een attractie open, gesloten of in onderhoud is.

1 Like

Soort van Efteling app die je ook in real op je telefoon kan downloaden xd

1 Like

Ik weet dat die bestaat. Alleen sprookjescraft zal wel wat anders in elkaar zitten lijkt me!

Haiii Leroy!

Goed plan inderdaad, ik zou dit ook wel willen zien op Sprookjescraft.

Groetjes,
Casff40

2 Likes

SprookjesCraft is een geregistreerde merknaam en onderdeel van Pixelite en staat ingeschreven bij de Kamer van Koophandel onder het nummer: 62692615.