Een show voor Ravelijn

Korte omschrijving
Een show voor het Ravelijn theater

Categorie
Ravelijn

Doelgroep
Iedereen tot een bepaald aantal mensen die het leuk vinden onder begeleiding van een staff-lid of een medewerker.

Ontstaan
Als ik langs het Ravelijn theater kom zou het me altijd leuk lijken om hier iets van te kunnen zien, en toen dacht ik waarom geen show ervan maken.

Het idee
Rond bepaalde tijdstippen op een dag wordt er een kwartier tot een halfuur van tevoren gevraagd wie er mee wil doen aan de ravelijn show. De rollen worden opgenoemd en dan kunnen mensen zeggen of ze mee willen doen en wie ze dan willen spelen. Als een speler mee kan en mag doen dan wordt deze toegelaten tot het theater. Onder begeleiding van een staff-lid/ medewerker word de show geoefend. Op een vast tijdstip op de dag (misschien het tijdstip wanneer gemiddeld de meeste mensen online zijn) worden de andere spelers toegelaten tot het theater. Deze kunnen dan plaatsnemen op de tribunes(net als de echte show). Dan zorgt dat begeleider dat de muziek begint. De hele show wordt volledig afgespeeld op SC-connect zodat niemand teksten hoeft te onthouden. De show wordt opgevoerd zoals geoefend (met paarden en special effects(als dat mogelijk is)) en als dat klaar is komen alle acteurs naar voren buigen een keer en dan is de show afgelopen.

Hoi Lisanne,

Je idee klinkt leuk maar ik denk niet dat dit gaat werken. Het zou leuker zijn als het een automatische show is. Niet iedereen weet wat hij of zij moet doen en wanneer hij of zij dat precies moet doen.

Groetjes,

Merijn

SprookjesCraft is een geregistreerde merknaam en onderdeel van Pixelite en staat ingeschreven bij de Kamer van Koophandel onder het nummer: 62692615.