Besturing Attracties

Korte omschrijving
Meer verschillende besturing zodat besturen niet saai wordt.

Categorie
Attracties

Doelgroep
Medewerkers

Ontstaan
De laatste tijd vind ik besturen steeds saaier omdat elke besturing bijna precies hetzelfde is.

Het idee
Attracties hebben een unieke besturing. Hierdoor wordt het besturen van attracties unieker en leuker. Het is niet heel de tijd hetzelfde meer. Attracties hebben speciale functies.

Goed idee! Heb je suggesties wat je wilt zien in SC als operator?

Hey, hierbij wat suggesties om de besturingsbeleving aangenamer te maken:

• 2 of 3 persoonsbesturing

• Treinen kunnen in- en uitrangeren

• Noodstop

• Dubbele vrijgave zoals bij python bv, dat je nog eens moet naar achter het station lopen om vrij te geven, deze dubbele vrijgave kan ook bij baron

• Bij baron terug VOLLEDIGE oude besturing waar je de voorshows manueel kan besturen, zoals vroeger toen je nog een training nodig had om te besturen en ook gewoon dat je met 3 treinen kan rijden

• Maak het in en uitrangeren realistischer, laat treinen niet gewoon despawnen maar laat ze echt in en uitrangeren

• Blokker het power uitzetten indien en nog trains aan het rijden zijn.

Hopelijk zie ik hierin evolutie zodat ik mijn medewerker rang kan verlengen :slight_smile:
@Casff40

2 Likes

Goed idee! Moet zeker weer eens naar gekeken worden om medewerker wat meer functies te geven!

SprookjesCraft is een geregistreerde merknaam en onderdeel van Pixelite en staat ingeschreven bij de Kamer van Koophandel onder het nummer: 62692615.