24/08/2019 Updates in de server

Jullie hebben een extra maandje moeten wachten, maar er is eeeiinnddeeellliijkkk weer een updatepost! :partying_face: Ik laat jullie niet langer wachten, laten we snel beginnen met de updates. :point_down:

:computer: Online update

• Oneindig Medewerker is toegevoegd aan het assortiment van onze webwinkel! Nu hoef je niet meer telkens opnieuw een maandje te kopen en kan je zorgeloos genieten van je rang! :partying_face: Nog geen Medewerker? Klik hier om naar alle pakketten Medewerker te gaan.
  • Cadeaukaarten zijn nu ook te vinden in het assortiment! :credit_card: Hét perfect cadeautje voor SprookjesCraft-fans. De cadeaukaart kan gekocht worden met €5, €10 of €25 tegoed. Je kan de cadeaukaarten hier vinden.
  • Muismatten? Ja, muismatten! Er zijn gloednieuwe muismatten te vinden te vinden in onze muismat-webwinkel! Hoevaak heb ik al muismatten gezegd? Muismatten! Je kan de muismatten hier vinden. :computer_mouse: (Ohja, t/m donderdag 29 augustus krijg je met de code MUISMAT15 15% korting op muismatten! Muismatten!)

:carousel_horse: Vernieuwing Witte Paard

Het Witte Paard in het hart van Marerijk heeft een opfrisbeurt gekregen! Het restaurant ziet er nu súpergezellig uit met de nieuwe kleurige blokken (en de nieuwe kassa-modellen). :point_down:

:question: Een vraag voor jou

Hey, jij daar! Ja jij! Ik ben in de tussentijd bezig geweest om meer helpdeskartikelen aan onze helpdesk toe te voegen, en ik heb een vraagje voor jou. Welke artikelen missen er nog? Heb je andere op- of aanmerkingen? Op https://help.sprookjescraft.nl/ staan alle artikelen die tot nu toe geschreven zijn. Door te klikken op ‘Gidsen’ kom je bij alle beschikbare Medewerkersgidsen. Met jouw mening kan ik hopelijk de hulpartikelen verbeteren voor ervaren of nieuwe Medewerkers en bezoekers :+1:

1 Like

SprookjesCraft is een geregistreerde merknaam en onderdeel van Pixelite en staat ingeschreven bij de Kamer van Koophandel onder het nummer: 62692615.